Clientii retail ai Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat anul trecut circa sapte milioane de tranzactii prin Internet Banking si telefon, in valoare totala de peste 27 miliarde lei, 96% dintre acestea reprezentand transferuri intra si inter bancare si schimburi valutare.

"Anul 2013 a insemnat o crestere de circa 15% a activarii serviciului Click si Alo 24 Banking in randul clientilor persoane fizice si de 21% a accesarii serviciului de catre clientii persoane fizice autorizate (PFA)", a declarat miercuri, intr-un comunicat, Marian Ignat, director executiv al Directiei Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR, relateaza Mediafax.

Segmentul PFA (persoane fizice autorizate) a inregistrat anul trecut cele mai mari cresteri de tranzactii, atat din punct de vedere al numarului (peste 23%), cat si al valorilor tranzactionate (peste 26%).

Microintreprinderile ruleaza circa 76%, respectiv 21 miliarde de lei, din sumele tranzactionate prin internet banking si telefon. BCR este cea mai mare banca din sistem dupa active, cu 66,72 miliarde lei (14,92 miliarde euro) in administrare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Money »


Setari Cookie-uri