Babiuc a precizat ca prima etapa consta in informarea firmelor romanesti despre functionarea pietei unice europene prin organizarea de catre Camera a unor cursuri si seminarii destinate personalului din companii, prin facilitarea contractelor si a parteneriatelor dintre companiile romanesti si cele straine.

A doua directie este realizata prin prezenta activa a Camerei de Comert a Romaniei in Eurochambres si prin implicare in dezbaterile si consultarile lansate la nivel european.

"In particular, reprezentarea directa a mediului de afaceri din Romania in relatiile cu institutiile europene se poate realiza prin lobby in favoarea sistemului cameral national, prin lobby in favoarea sistemului cameral national, prin prezenta activa n Comitetul Economic si Social European si in Comitetul Regiunilor", a spus Babiuc, citat de NewsIn.

Intrebat care sunt argumentele cu care se prezinta Camera de Comert in fata investitorilor, presedintele institutiei a raspuns: "Oferim membrilor peste 200 de servicii profesionale, structurate pe domenii de interes, cum ar fi solutionarea litigiilor comerciale, organizarea de burse de contacte si ateliere de investitii in infrastructura. De asemenea, actionam ca reprezentanti si sustinatori ai intereselor comunitatii de afaceri in fata autoritatilor cu drept de initiativa legislativa, precum si in cadrul dialogului economico-social", a afirmat Babiuc.