"Am dezvoltat o structura de marketing eficienta si profesionala, distribuita uniform pe teritoriul Romaniei, am achizitionat, implementat si testat un sistem informatic extrem de performant, care sa raspunda nevoilor organizatiei si vom organiza o campanie de comunicare eficienta", a mentionat Vreme.

Generali Fond de Pensii a pregatit si va autoriza o echipa proprie de 7.000 agenti de marketing, la care se adauga un numar mult mai mare de agenti de marketing cu contract de mandat prin intermediul brokerilor activi de pe piata.

Generali Fond de Pensii este membra a Genarali Holding Vienna, unul dintre cei mai mari asiguratori la nivel mondial, care detine 99,99% din actiunile societatii, si a fost infiintat la inceputul lunii iulie a anului 2007, in contextul in care Romania se pregateste pentru introducerea sistemului de pensii private obligatorii. Capitalul social al Generali Fond de Pensii este de 14 milioane lei.

Generali Grup detine 315 companii consolidate, dintre care 126 de holdinguri financiare si 113 societati de asigurare. In 2006, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 64,5 miliarde euro si un profit net de 2,4 miliarde euro.