Asitrans afisase o valoare a primelor brute subscrise de aproximativ 19,5 milioane euro in 2006.

Compania si-a extins extins reteaua teritoriala pana la aproape 90 de unitati in 2007, urmand ca in acest an sa-si sporeasca numarul de unitati cu cel putin 30% fata de 2007, potrivit datelor companiei.

Asigurarile auto au o pondere de 88% in structura portofoliului companiei, iar primele inregistrate pentru asigurarile Casco se ridica la 34,5 milioane lei. Asigurarile de incendiu si calamitati naturale au insumat 2,5 milioane lei, iar cele de raspundere civila generala 2,28 milioane lei, se arata in comunicat.

Asitrans-EuroIns estimeaza un volum de prime brute subscrise de 50 milioane euro in acest an si o cota de piata de 2,3%, compania avand in plan deschiderea unei noi linii de afaceri.

Citeste si:

"Conform strategiei fixate in 2004, Asitrans-EuroIns a atacat in fiecare an cate un nou segment de piata, prin deschiderea unor noi linii de business. Astfel, la inceputul anului 2007 am intrat pe piata asigurarilor agricole, iar in 2008 vom debuta pe piata asigurarilor de sanatate", a declarat directorul executiv al companiei, Bogdan Stan.

Pentru 2008, compania si-a propus sa inregistreze prime brute subscrise de peste 1 milion de euro dun asigurarile agricole.
Asitrans urmeaza sa-si schimbe denumirea in EuroIns Romania, astfel ca o perioada de sase luni dupa 1 ianuarie 2008 practica o campanie de promovare "dublu brand", respectiv Asitrans-EuroIns Romania.

Grupul bulgar Eurohold a cumparat in luna iulie 2007 peste 75% din actiunile Asitrans Asigurari, pentru care a platit 12,5 milioane euro. Compania romaneasca de asigurari si-a schimbat denumirea de la 1 ianuarie 2008 in EuroIns Romania, iar divizia sa de leasing, Asitrans Leasing, a devenit Eurolease Auto. Campania de schimbare a imaginii (rebranding) este estimata la 500.000 de euro.