Serviciul pe internet Click 24 Banking este integrat in portalul bancii, www.bcr.ro, iar utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate.

Al doilea sistem, Alo 24 Banking, a fost realizat prin adaugarea de noi functionalitati serviciilor bancare prin telefon deja existente la BCR.

Prin intermediul acestor servicii, clientii isi pot accesa conturile, fara comision pentru utilizarea serviciilor de informare-consultare. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR.

Printre altele, utilizatorii isi pot verifica soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta, precum si informatii referitoare la creditele contractate de la BCR - soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei.

Citeste si:

De asemenea, clientii pot efectua transferuri in lei si valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii platesc comisioane reduse fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking.

Clientii mai pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Pentru serviciul prin telefon, programul este intre orele 8:00 si 22:00, de luni pana duminica, iar pentru cel pe internet este non-stop.

Solutiile Click 24 Banking si Alo 24 banking sunt disponibile atat separat, cat si in cadrul pachetului de servicii asociate cont curent.