Banca Transilvania (BT) a inceput emiterea de carduri cu cip, primul produs din aceasta categorie fiind cardul de credit MasterCard Forte, potrivit comunicatului bancii.
MasterCard Forte este doar primul pas facut de banca in procesul de migrare spre noua tehnologie, dupa cum a mentionat Gabriela Nistor, director executiv in cadrul Bancii Transilvania.

"Avem in vedere, de asemenea, si migrarea altor carduri ale bancii catre tehnologia cu cip", a adaugat Nistor.

Produsele BT MasterCard Forte, cu banda magnetica, aflate acum in circulatie, vor functiona pana la data expirarii, iar la momentul reinnoirii sunt inlocuite automat cu "carduri inteligente".

"In ultima perioada, majoritatea bancilor si-au adaptat reteaua de acceptare, astfel incat sa poata accepta carduri cu cip, iar tendinta actuala este de migrare a produselor existente catre tehnologia EMV sau de lansare a unor noi produse, care incorporeaza cipul", a adaugat la randul sau Denisa Mateescu, general manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

Banca Transilvania se situeaza printre primele institutii bancare din Romania care au implementat, inca din 2007, solutia de acceptare a cardurilor cu cip, la toate bancomatele si POS-urile proprii.

De aproape 2 ani, cardurile cu cip emise de alte banci pot fi folosite in reteaua Bancii Transilvania, care cuprinde peste 750 de ATM-uri si aproximativ 11.000 de POS-uri.

Banca Transilvania are in totalitate in portofoliu peste 1.620.000 de carduri emise.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri