Noul serviciu se adreseaza clientilor de retail si va fi disponibil non-stop, clientii trebuind sa sune la RBS Call Centre si sa solicite tranzactia dorita. Detaliile privind contractarea acestui serviciu sunt disponibile la RSB Call Centre, pe pagina de Internet a bancii sau in sucursalele sale.

Prin serviciul Phone Banking, clientii RBS au acces la conturile lor si pot efectua operatiuni bancare de transfer de fonduri, plata utilitatilor, constituire sau lichidare de depozite la termen, schimb valutar, deschidere sau inchidere de cont curent si diverse alte operatiuni, de la cele standard la cele mai complexe.

"Ceea ce ne dorim este sa dezvoltam produse si servicii care sa le ofere clientilor o mai mare mobilitate, precum si posibilitatea de a alege modul in care isi administreaza timpul si banii. Procesul a inceput acum cativa ani prin dezvoltarea canalelor alternative de efectuare a platilor", a declarat Haris Hanif, directorul de retail pe Romania al RBS Romania.

Potrivit unui studiu recent, citat de RBS Romania, sase din zece romani se declara nemultumiti de timpul lor liber, majoritatea simtind ca au din ce in ce mai putin timp pe care sa il petreaca asa cum isi doresc.

In Romania, banca este prezenta pe piata din noiembrie 1995. In prezent, isi desfasoara activitatea in 15 orase prin intermediul celor 31 de unitati, dintre care trei sunt dedicate Royal Preferred Banking, precum si cu ajutorul fortei de vanzari directe.