UniCredit Tiriac Bank a renuntat la garantia de 20 de euro pe care o percepea clientilor din sectorul IMM in schimbul digipass-ului folosit la accesarea serviciului de internet banking.
Intreprinderile mici si mijlocii care achizitoneaza, incepand de astazi, un pachet de cont curent la UniCredit Tiriac Bank, au acces gratuit la serviciul de Internet Banking, potrivit unui comunicat al institutiei de credit.

In cazul clientilor persoane fizice, taxa pentru digipass-ul folosit in accesarea internet banking a scazut cu 40%, respectiv de la 20 la 12 euro. Aceasta taxa se plateste o singura data, la deschiderea contului.

Tranzactiile prin internet banking sunt gratuite in cazul operatiunilor intrabancare si cu 50% mai ieftine decat cele efectuate la ghiseu in cazul operatiunilor interbancare. Securitatea serviciului de internet banking al UniCredit Tiriac Bank este asigurata prin trei niveluri de protectie - user, PIN si un cod unic generat de digipass si valabil pentru numai 20 de secunde. De asemenea, clientii care utilizeaza acest serviciu au posibilitatea de a realiza plata facturilor la utilitati.

„Prin noua pozitionare a preturilor pentru serviciile de Internet Banking, ne dorim sa venim in intampinarea clientilor nostri, cu solutii simple, accesibile si avantajoase. In viitorul apropiat, ne dorim ca serviciile de Internet Banking sa devina la fel de utilizate si de necesare cum a ajuns telefonul mobil in viata de zi cu zi a romanilor”, a declarat Doina Costache, sefa diviziei de managament a canalelor din cadrul departamentului de marketing si segmente al UniCredit Tiriac Bank.

UniCredit Tiriac Bank are aproximativ 50.000 de clienti persoane fizice si peste 20.000 de clienti IMM utilizatori ai serviciului de internet banking.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri