Strategia BCR de a dezvolta canalele multiple de distributie a produselor si serviciilor bancare se bucura de mult succes, deoarece am dezvoltat fiecare canal intr-un mod inovator, in concordanta cu preferintele clientilor nostri. Unitatea bancara ramane canalul preferat in Romania, iar prin deschiderea acestor noi unitati, BCR a dovedit inca o data ca este cu adevarat in slujba clientilor sai, rerspectand dorintele acestora si deschizand sucursale si agentii in zone unde sistemul bancar nu a patruns inca, a declarat Natalita Hurduc, Vicepresedinte Executiv al BCR.
Cele 9 agentii nou infiintate confirma avantajele oferite de conceptul de unitate a Grupului BCR axata pe satisfacerea cerintelor populatiei. Unitatile bancare au o structura functionala moderna dedicata in special populatiei, ce reflecta noua deschidere a BCR, care imbina cu succes flexibilitatea cu prudenta bancara, totul in avantajul clientilor.
BCR ramane fidela politicii sale de a fi ct mai aproape de clienti, de a veni in intmpinarea cerintelor acestora prin oferirea unei game de produse si servicii cat mai complete, dar si prin dezvoltarea retelei de unitati. Obiectivul nostru principal este sa respectam preferinta clientilor actuali si potentiali privind accesibilitatea la produsele si serviciile bancare, sa ne consolidam pozitia de cea mai puternica si apreciata banca din Romania, la care fiecare persoana are acces si gaseste solutia potrivita, a adaugat Natalita Hurduc.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: