„Asigurarile de viata reprezinta un element obisnuit in viata cetatenilor Uniunii Europene. Daca ei cheltuiesc in medie 1.000 euro pe luna pentru aceste produse de protectie financiara, studiile de specialitate si sondajele arata ca multi romani nu le cunosc nici rolul si nici importanta.
Pornind de la aceasta stare de fapt, asigurariledeviata.ro isi propune sa contribuie la efortul de a schimba aceasta perceptie si sa devina prima sursa de informare a romanilor care se gandesc la un moment dat sa contracteze o polita de asigurare de viata”, a declarat Alexandru Ciuncan, coordonatorul campaniei si business development director al Media Xprimm.

„Asigurari unit-linked, de tip dota, de tip renta, de viata pe termen limitat sau nelimitat sunt prezentate intr-o forma accesibila, pe inselesul tuturor” se arata in comunicatul de presa.

Campania de promovare a conceptului de asigurare de viata este sustinuta de Uniqa Asigurari de Viata si de Aviva Asigurari. Acoperirea mediatica este asigurata de TVR Info, RFI – Radio France Internationale, cotidianul Romania Libera si wall-street.ro.