Compania americana Apple ar putea vinde 6,5 milioane de tablete iPad in primul trimestru din an, avand in vedere numarul de unitati comandate din prima si a doua versiune, scrie publicatia Digitimes citand surse din lantul de aprovizionare al Apple.
Conform presei internationale, Apple ar fi comandat 300.000-400.000 de exemplare iPad 2 pentru primul trimestru din acest an.

“Sursele au afirmat ca Apple a comandat in jur de 1,7-2 milioane de tablete iPad atat in ianuarie cat si in februarie, iar, in martie, volumul ce ar putea fi comandat, incluzand si iPad 2, ar putea trece de 2 milioane de unitati", scrie Digitimes.

Compania ar putea vinde anul acesta circa 40 de milioane de tablete.

Apple a lansat aseara iPad 2, iar analistii asteapta ca aceasta sa aiba un pret similar cu cel al versiunii actuale care costa intre 500 si 830 de dolari.

Tableta iPad lansata de Apple in aprilie anul trecut a format o noua piata, estimata in 2010 la circa 17 milioane de unitati si la 50 de milioane de exemplare in acest an. Anul trecut, compania americana a vandut 14,8 milioane de iPad-uri, produsul insemnand 17% din veniturile Apple pe 2010.

Daca sursele citate de Digitimes estimeaza ca Apple ar putea vinde pana la 40 de milioane de tablete iPad in acest an, alte preconizari despre nivelul vanzarilor iPad 2 sunt mai pesimiste, majoritatea situandu-se intre 27 si 35 de milioane de unitati.

In prezent, Apple detine aproape 90% din vanzarile la nivel mondial de tablete, dar analistii companiei IHS iSuppli cred ca pana 2013 cota de piata a iPad va ajunge la mai putin de 50%.

Si alti producatori, precum Samsung, Motorola sau Research In Motion (RIM), lucreaza la astfel de produse.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri