In 2010 baza de clienti a companiei a crescut cu 35%, iar cifra de afaceri generata de serviciile oferite clientilor independenti de actionarul unic Transelectrica, a crescut cu 11%.

De asemenea, profitul net pentru 2010 a fost de 1,6 milioane de euro, mai mult cu 23% comparativ cu cel din 2009.

” Chiar in conditiile unei piete greu incercate de criza economica si cu preturi in scadere, am reusit sa optimizam veniturile provenite de la clientii deja existenti si sa castigam clienti noi”, a declarat Horia Hahaianu (foto), directorul general al operatorului.

Unul dintre factorii prin care compania si-a majorat anul trecut afacerile a fost dezvoltarea industriei producatoare de energie regenerabila, compania triplandu-se astfel veniturile obtinute din informatica de proces.

Citeste si:

De asemenea, in 2010, compania a inregistrat venituri mai mari cu 7% in zona de servicii de internet.

Principalul obiectiv al Teletrans pentru anul acesta il reprezinta reluarea investitiilor in dezvoltarea infrastructurii, care in prezent consta intr-o retea backbone cu acoperire nationala si o lungime totala de 5.000 de kilometri, plus o retea metropolitana cu acoperire in opt orase: Bucuresti, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Pitesti, Timisoara si Sibiu.

Compania infiintata lui 2002 are reprezentante in 32 de municipii de judet, acces la reteaua de fibra optica in peste 110 locatii si legaturi crossborder cu Ungaria, Bulgaria, Serbia.