"In 2011, intentionam sa depasim ca si cifra de afaceri valoarea de 60 milioane dolari, avand ca baza atat cresterea pietei IT din Romania, cu 10-15%, majorarea cotei de piata pe toate produsele pe care le promovam in acest moment, cat si lansarea de produse noi", a declarat Ciprian Donciu, director de vanzari al Asus Romania.

La inceputul anului, compania estima pentru 2011 afaceri de 50 milioane euro, insa evolutia pietei IT din primul trimestru a determinat reprezentanta Asus sa modifice in sens pozitiv obiectivul financiar.

In 2010, afacerile Asus Romania au avansat cu peste 15% fata de anul anterior, la 42,5 milioane dolari.

Pe piata locala, Asus furnizeaza o gama larga de produse IT, respective sisteme portabile, componente pentru desktop (placi de baza, placi video, unitati optice, placi de sunet, tunere TV), monitoare LCD si LED, produse de retelistica, media playere, servere si accesorii.

Citeste si:

"In aceste conditii, monitorizam in paralel fiecare segment de piata, obiectivul nostru fiind sa ne impunem ca prim brand pe fiecare categorie in parte. Daca vorbim strict de cifra de afaceri, sistemele portabile au cea mai mare contributie (in afacerile companiei - n.r.)", a mai spus Donciu.

Anul trecut, Asus a comercializat pe piata romaneasca peste 80.000 de PC-uri portabile, 20.000 de monitoare si 60.000 de placi de baza.

"In total, vorbim de 280.000 de produse Asus, din toate categoriile enumerate mai sus", a mai spus directorul de vanzari al reprezentantei producatorului taiwanez de PC-uri.

Recent, Asus a lansat tableta PC cu tastatura detasabila Transformer, care va fi disponibila in Romania din a doua jumatate a lunii mai, preturile variind, in functie de configuratie, intre 1.799 lei si 2.599 lei.
Grupul taiwanez a deschis in 2008 un birou in Romania, care se ocupa si de piata din Bulgaria.