Noul serviciu al retelei sociale va fi disponibil in prima faza in cinci orase din SUA, incepand de marti, urmarind modelul Groupon.

Facebook vrea sa adere la reteta de succes lansata de Groupon si preluata de mii de companii la nivel global. Serviciul retelei sociale va fi lansat in San Diego, San Francisco, Atlanta, Dallas si Austin, Texas, scrie Finance.yahoo.com.

Multe site-uri de cupoane au implementata o componenta sociala. De exemplu, daca reusesti sa convingi trei prieteni sa cumpere un voucher, al tau este gratis. In general insa ofertele firmelor de profil nu pun accent pe aceste componente – Facebook vrea sa schimbe acest lucru.

Citeste si:

"Construim un serviciu care se bazeaza foarte mult pe segmentul social", spune Emily White, director regional pentru Facebook. "Toate deal-urile noastre sunt sociale, vrei sa le cumperi impreuna cu pretenii tai, deci nu o sa avem oferte la pasta de dinti ci la rafting", adauga ea.

Incepand de marti, utilizatorii Facebook din regiunile mentionate anterior vor vedea un nou logo pe reteaua sociala americana, in josul paginii. Apasand pe logo li se vor afisa ofertele disponibile – utilizatorii pot sa cumpere sau sa ii dea "like" pentru a semnala si pentru altii oferta. "Acest lucru inseamna ca descoperirea ofertelor nu se va face doar pe pagina ei, ci pe intreg Facebook-ul", spune White.

Si compania Google a inceput sa introduca reclame pe mai multe site-uri prin care invita consumatorii din Portland, Oregon sa foloseasca un nou serviciu, Google Offers. Serviciul va permite clientilor "sa obtina deal-uri grozave, livrate chiar in inbox", potrivit unui comunicat al companiei.

Cum ataca gigantul Google noua vedeta din online, Groupon

Cum ataca gigantul Google noua vedeta din online, Groupon