Oficialul Nokia, prezent la Mobile Marketing Conference, a trecut in revista trei motive pentru care marketerii ar trebui sa opteze pentru a folosi aplicatiile mobile pentru a targeta clientii.

“In primul rand, ai beneficiul de a distribui aplicatia printr-un magazin specializat, bine pus la punct”, spune el. Apoi, marketerul are posibilitatea de a face experienta mai imersiva - “aplicatia este integrata acolo, in mobil, tot timpul, nu trebuie sa te duci la search/bookmark in browser”, spune acesta.

In al treilea rand, oamenii de marketing pot comunica mai usor cu producatorul aplicatiei respective si sa afle mai multe date despre interactiunea utilizatorilor cu reclamele, avand totodata posibilitati de monetizare si monitorizare mai ridicate.

Citeste si:

In prezent, pe plan global, sunt active circa 4 mld. telefoane mobile, dintre care 1,08 sunt smartphone-uri.

Cititi si Magazinele de aplicatii mobile - un business cu cresteri impresionante

Magazinele de aplicatii mobile - un business cu cresteri impresionante

Magazinele de aplicatii mobile - un business cu cresteri impresionante