UPC Romania, unul dintre principalii operatori de telecomunicatii pe piata locala, a inregistrat afaceri de 26,1 milioane de euro in primul trimestru din acest an, mai putin cu trei milioane de euro fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit raportului financiar al Liberty Global, actionarul companiei.
Comparativ cu ultimul trimestru din 2010, cifra de afaceri a operatorului a scazut cu cinci milioane de euro.

Potrivit explicatiilor din raportul financiar, diminuarea veniturilor a fost determinata de scaderea numarului de abonati din primele luni ale anului.

La finalul lui martie, UPC Romania avea 1,54 milioane de clienti pentru serviciile de televiziune, internet si telefonie fixa, in timp ce in decembrie anul trecut numarul de utilizatori era cu 11.500 mai mare. Pe de alta parte, fata de martie anul trecut, numarul a scazut cu aproximativ 100.000 de abonati.

“Chiar daca concurenta este un factor in toata Europa Centrala si de Est, ne confruntam cu o competitie intensa in special in Romania. Competitia a contribuit in Romania la scaderea numarului total de unitati generatoare de venituri (n.red utilizatori) si a veniturilor in primul trimestru din 2011, comparativ cu perioada similara din 2010”, afirma oficialii Liberty Global in raportul financiar al companiei.

In primul trimestru din 2011, UPC Romania a continuat sa scada pe segmentul de televiziune prin cablu analogic, insa dupa ce timp de aproape un an si-a diminuat numarul de utilizatori de telefonie si internet, de la inceputul acestui an compania inregistreaza din nou cresteri pe aceste segmente.

Operatorul a ajuns la finalul lui martie la 1.139.700 de abonati de televiziune, 256.200 de clienti de internet si 144.800 de utilizatori de telefonie fixa.



Sursa: Liberty Global
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri