Comparativ cu ultimul trimestru din 2010, cifra de afaceri a operatorului a scazut cu cinci milioane de euro.

Potrivit explicatiilor din raportul financiar, diminuarea veniturilor a fost determinata de scaderea numarului de abonati din primele luni ale anului.

La finalul lui martie, UPC Romania avea 1,54 milioane de clienti pentru serviciile de televiziune, internet si telefonie fixa, in timp ce in decembrie anul trecut numarul de utilizatori era cu 11.500 mai mare. Pe de alta parte, fata de martie anul trecut, numarul a scazut cu aproximativ 100.000 de abonati.

“Chiar daca concurenta este un factor in toata Europa Centrala si de Est, ne confruntam cu o competitie intensa in special in Romania. Competitia a contribuit in Romania la scaderea numarului total de unitati generatoare de venituri (n.red utilizatori) si a veniturilor in primul trimestru din 2011, comparativ cu perioada similara din 2010”, afirma oficialii Liberty Global in raportul financiar al companiei.

Citeste si:

In primul trimestru din 2011, UPC Romania a continuat sa scada pe segmentul de televiziune prin cablu analogic, insa dupa ce timp de aproape un an si-a diminuat numarul de utilizatori de telefonie si internet, de la inceputul acestui an compania inregistreaza din nou cresteri pe aceste segmente.

Operatorul a ajuns la finalul lui martie la 1.139.700 de abonati de televiziune, 256.200 de clienti de internet si 144.800 de utilizatori de telefonie fixa.

Sursa: Liberty Global