Compania autohtona de mobile marketing Voxline Communication a lansat o aplicatie prin care utilizatorii pot afla daca un numar de telefon a fost portat si in ce retea a ajuns. Serviciul este gratuit si poate fi accesat de pe orice terminal cu conexiune la internet (computer sau telefon mobil) la adresa portare.ro.
Cel putin in prima faza serviciul este "un produs de imagine, nefiind insa exclus ca in viitor sa gasim si solutii de monetizare", a declarat pentru wall-street.ro Dan Virtopeanu, general manager, Voxline Communication.

Pentru a folosi aplicatia web se introduce numarul de telefon, acesta este verificat in timp real in baza de date de numere de telefon portate si daca numarul introdus a fost portat returneaza informatiile despre reteaua in care a ajuns acest numar.

Cei care nu au acces la internet pot folosi acest serviciu trimitand SMS la numarul 1757 cu textul PORTARE urmat de numarul de telefon pentru verificare si vor primi inapoi prin SMS informatiile despre portare. Serviciul prin SMS este taxat cu tarif normal si limitat la 2 interogari pe zi.

“Utilitatea aplicatiei portare dezvoltata de Voxline, disponibila online la portare.ro sau prin SMS la 1757, deriva din numarul relativ mare de numere de telefon portate (peste o jumatate de milion conform celor mai recente date oferite de ANCOM) care creste posibilitatea ca apelurile catre persoane pe care utilizatorii le pot considera ca sunt in reteaua proprie sa fie de fapt apeluri nationale catre alte retele si sa coste mult mai mult”, este de parere Dan Virtopeanu.

Voxline Communication a avut anul trecut afaceri de 1,7 milioane de euro din campanii de marketing pentru telefonul mobil. Pentru acest an compania are drept obiectiv obtinerea unor afaceri in crestere cu 10%, la circa 1,9 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri