Fallacher (44 de ani) spune ca se considera un om deschis si un business man care apreciaza lucrul in echipa. “Sunt din aceeasi generatie cu Thierry Millet (fostul CEO Orange Romania, foto, in plan secund – n.r.) si chiar daca probabil avem personalitati diferite, cred ca ambii apreciem munca in echipa si un stil de management deschis”, a declarat acesta.

El spune ca parte din felul sau cald de a comunica (warm style – in original) se datoreaza faptului ca provine din sudul Frantei unde populatia este “foarte latina”. “Acesta ar putea fi de fapt si un minus al personalitatii mele, faptul ca am un stil de management personal, calduros, dar pana in prezent nu am avut de suferit din acest motiv. Oricum, si in Romania populatia este preponderent latina deci o sa ne intelegem bine”, mai spune el.

Cea mai mare provocare pe care o va intampina noul CEO este aceea de a gasi noi modalitati de crestere. “Am intalnit echipa de management, sunt oameni extraordinari si sunt sigur ca, impreuna, vom gasi mii de idei din care le vom alege pe cele mai bune. Principalul scop este acela de a multumi in continuare clientii si a le oferi servicii inovative si originale. In prezent este insa prea devreme sa vin cu idei concrete”, declara Fallacher.

El descrie piata locala ca fiind una extrem de competitiva, segmentul telecom suferind o scadere dramatica din 2009 pana in prezent, dupa ce pana in 2008 a crescut aproape continuu. “Orange Romania s-a descurcat insa foarte bine, in conditiile de fata”, considera Jean-Francois Fallacher.

Mandatul lui Fallacher este de patru ani, cu posibilitatea de a se prelungi.

Citeste si:

CEO-ul Orange Romania subliniaza ca “nu voi veni cu o noua echipa in filiala locala a France Telecom. Scopul meu este sa continuu activiatile care functioneaza la Orange Romania si sa perfectionez in continuare procesele din cadrul companiei”.

Seful filialei locale a celui mai mare operator telecom locala a incheiat spunand ca “norocul este si el un factor de luat in seama”.

Orange Romania, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala, a anuntat recent ca va investi in jur de 500-600 de milioane de euro pana in 2015 pentru modernizarea si extinderea retelei.

Operatorul a inregistrat afaceri de 222 de milioane de euro in primul trimestru al acestui an, in scadere cu 6,3% fata de cele 237 de milioane de euro raportate intre ianuarie-martie 2010.