UPC Romania, unul dintre cei mai mari operatori locali de internet si televiziune, creste competitia pe piata telecom prin lansarea a trei oferte prin care clientii platesc mai putin cu aproximativ o treime pentru serviciile utilizate. De asemenea, acestia beneficiaza gratuit de internet cu viteze de 10 Mbps.
Cele trei pachete, Riviera, Riviera HD si Orizont, costa intre 50 si 72 de lei (cu TVA inclus) si sunt disponibile in perioada 24 iunie - 31 august, pentru abonamente de 12 luni.

Astfel, pachetul Riviera este disponibil la pretul de 60 de lei (TVA inclus) si contine programul TV Digital Familia (98 de canale), convorbiri telefonice gratuite in toate retelele fixe nationale, in afara orelor de varf (Alo Seara & Weekend) si nelimitate in reteaua UPC si internet cu viteze de 10 Mbps gratuit. Riviera costa mai putin cu 34% fata de suma valorilor fiecarui serviciu.

Clientii care aleg acest pachet, vor avea gratuit si cele trei canale Cinestar, ActionStar si ComedyStar.

Pachetul Riviera HD include un mediabox HD, 3D ready, pe langa serviciile din pachetul Riviera. Acesta costa 72 de lei (TVA inclus) si este mai ieftin cu 30% comparativ cu achizitia separata a serviciilor incluse in acest pachet.

Pe de alta parte, Orizont poate fi achizitionat la pretul de 50 de lei (TVA inclus), are 101 canale de televiziune digitala si gratuit internet de 10 Mbps. Acest pachet este mai ieftin cu 31% fata de suma valorilor fiecarui serviciu.

Aceasta este una dintre cele mai competitive oferte lansate de UPC, compania luptandu-se pentru a-si mentine pozitia a doua pe segmentul de televiziune si locul al treilea pe zona de inter net.

Cei mai important competitor ai companiei sunt RCS&RDS si Romtelecom.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri