Un procent de 75% l-a reprezentat veniturile din proiectele derulate pe piata romaneasca, restul provenind din extern, in special din conturi generate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia si Qatar. In aceasta perioada, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil euro, in crestere cu aproape 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform companiei.

TotalSoft isi pastreaza estimarile facute pentru anul 2011, atingerea unei cifre de afaceri consolidata de 25 mil suro si o crestere a EBITDA la 4,5 mil. euro. Compania a generat in 2010 venituri de 22,45 milioane euro si EBITDA de 3,5 mil. euro.

Pe piata din Romania, portofoliul companiei s-a marit cu aproape 100 de clienti. Dintre acestia, 25 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 27 au ales Charisma HCM sau servicii de outsourcing salarial, 26 au ales solutii Primavera, restul optand pentru solutii medicale sau proiecte de dezvoltare de software la cheie.

Citeste si:

Prima parte a anului s-a remarcat prin doua premiere externe: intrarea TotalSoft pe piata din Africa, prin implementarea Charisma la Carrefour Automobile Dakar, si semnarea contractului de consultanta in management de proiect cu SATORP Arabia Saudita, contract in valoare de 4,2 milioane USD. Expansiunea internaționala a adus, de asemenea, proiecte noi în pietele in care compania era deja prezenta, precum: Austria (BNP Paribas), Serbia (Procredit Leasing), Grecia (Euroclinic, Avis, Bairamoglou, Eurodrip), Bulgaria (Kittner Anlagen-und Maschinenbau) sau Qatar (Supreme Council of Information Technology).

Diversificarea portofoliului de produse a vizat lansarea unor aplicatii B2B pe dispozitive mobile (smartphones sau tablete PC). Astfel, au fost lansate cinci solutii dedicate tabletelor iPad, dintre care doua destinate domeniului medical, una pentru domeniul constructiilor, una pentru retail si distributie si un sistem de analiza de indicatori financiari, pretabil oricarui tip de companie. Compania a lansat recent Tasky, un planificator al activitãtilor zilnice, personale sau de serviciu, care poate rula pe orice tip de smartphone sau de tableta PC, compatibile iOS. Pentru produsele destinate dispozitivelor mobile, compania foloseste atat sistemul iOS, dezvoltat de Apple, cat si sistemul Android, dezvoltat de Google.

Compania a semnat douã parteneriate strategice. Astfel, din luna iulie, toate produsele Charisma integreaza tehnologia Tableau Software, lider mondial in analiza si vizualizarea datelor. De asemenea, prin parteneriatul cu Eficientizare.ro Software, TotalSoft include in Charisma Fleet Management, produs destinat managementului flotelor auto, o componenta de GPS Tracking.