Conducerea Mio estimeaza ca in acest an, piata locala de sisteme GPS va ajunge la aproximativ 60.000 unitati, in crestere cu 10% fata de anul trecut. Pe de alta parte, oficialii companiei vor ca Mio sa ajunga anul acesta la o cota de piata de 50%, mai exact sa vanda in jur de 30.000 de unitati.

Anul trecut compania a avut o cota de piata de aproximativ 33%, iar majorarea din 2011 va fi determinata de cresterea apetitului romanilor pentru calatorii, dar si de lansarea unei noi game de echipamente GPS, cu preturi intre 300 lei si 950 pentru varful de gama Mio Spirit S687.

„Luna iulie a reprezentat un varf pentru vanzarile de sisteme de navigatie pe piata locala. Intreaga perioada a verii, cand clientii isi pregatesc vacantele si pleaca in calatorii, contribuie cu aproximativ 35% la vanzarile totale realizate intr-un an pe piata echipamentelor GPS”, a declarat Laura Samson.

Noile sisteme de GPS lansate in aceasta vara le ofera utilizatorilor posibilitatea de a actualiza gratuit hartile pe o perioada de doi ani si de inchiria hartile doar pe durata folosirii acestora.

Citeste si:

„Romanii prefera fie dispozitivele cu caracteristici inovatoare, bazate pe cele mai noi tehnologii, capacitati multimedia si meniuri intuitive, fie dispozitivele entry level, cat mai simple, care sa le ofere strict indicatii despre parcurgerea distantei de la punctul A la punctul B. Ca tendinta, se observa orientarea consumatorilor catre modelele de echipamente GPS echipate cu harti Full Europe. Acest trend poate fi explicat de cresterea numarului de calatorii in afara tarii, bazat pe apetitul catre turism, dar si de dorinta de achizitie a unui echipament complet, cu o durata de viata mai mare”, explica Laura Samson.

Mio Technology este o compania taiwaneza fondata in mai 2002 care isi comercializeaza produsele in peste 58 de tari.

Printre concurentii companiei se numara Garmin si Evolio.