Violeta Luca va coordona strategia de marketing pentru o retea de 75 de magazine, cu peste 600 de angajati si o cifra de afaceri de peste 100 milioane euro.

Violeta Luca este absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti si are o experienta de aproape 10 ani in domeniul electroIT. Anterior numirii in aceasta functie lucrand pentru 8 ani in cadrul Whirlpool Romania, unde a ocupat incepand cu iunie 2007 functia de director comercial.

Campaniile de marketing agresive desfasurate de Flanco in ultimul an au facut ca numarul vizitatorilor sa creasca, la fel si rata de conversie. Astfel, in prezent, din cei 5 milioane de vizitatori anual, peste 1 milion achizitioneaza cel putin un produs, potrivit Violetei Luca.

„Abordarea clientilor trebuie sa se faca prin campanii de marketing diferentiate in functie de profilul cumparatorilor, tinand cont nu numai de varsta sau sex, ci si de localizare, venituri, obiceiuri de cumparaturi etc. Criza a crescut gradul de reticenta, dar si asteptarile cumparatorilor, de aceea, odata adusi in magazin, trebuie sa le punem la dispozitie oferte cash sau de creditare adaptate strict nevoilor pe care le au”, declara Violeta Luca, care a preluat incepand cu 1 septembrie functia de marketing director al retailerului.

Principalii concurenti ai retailerului sunt Altex, Domo, precum si eMag sau magazinele de sub brandul FiT Distribution.