Mark Moskowitz, analist J.P. Morgan, considera ca lansarea tabletei Amazon ar putea reimpulsiona piata tabletelor non-Apple. Compania americana a vandut din aprilie 2010 peste 30 de milioane de iPad-uri.

“Consideram ca intrarea Amazon pe aceasta piata s-ar putea dovedi un factor de influenta major pe segmentul de tablete non-Apple. Intrarea Amazon sau Microsoft pe acest segment ar putea modifica aceasta piata”, spune Moskowitz.

Analistul estimeaza ca piata tabletelor se va ridica in 2011 la 51,9 milioane unitati, fata de estimarea initiala de 46,1 milioane unitati, o crestere de 13% fata de 2010.

Citeste si:

Tot el spune insa ca “inertia” iPad 2 nu va dura pana in 2012 si, din cauza raspunsului slab al tabletelor Google Android, analistul isi modifica negativ estimarea de crestere, de la 76,3 milioane unitati la 72,4 milioane.

Amazon ar putea lansa in octombrie sau noiembrie propria tableta PC, cu ecran de 7 inci.