Cercetarea Ericsson a subliniat ca televiziunea se integreaza in obiceiurile de comunicare ale oamenilor prin retele sociale - continutul TV vizionat este discutat cu apropiatii prin Twitter si Facebook, astfel ca peste 40% dintre respondentii studiului au admis ca folosesc aceste retele chiar in timp ce se uita la televizor, in timp ce peste 60% dintre ei navigheaza pe Internet in acelasi interval de timp.
In ciuda inovatiilor tehnologice de pe piata, care permit, spre exemplu, vizionarea continutului TV in format 3D, utilizatorii continua sa aprecieze cel mai mult calitatea continutului si elementul de noutate, pentru care sunt dispusi sa plateasca mai mult decat de obicei.

In acelasi timp, studiul a aratat si numarul de ore pe care oamenii il aloca, in medie, vizionarii programelor TV si procentajul reprezentat de continutul TV la cerere. In Germania, spre exemplu, oamenii petrec cel putin 25 de ore pe saptamana vizionand continut TV sau video, insa numai 28% din acesta este continut „la cerere”. In Spania, prin comparatie, acest procent ajunge la 44%.

Studiul are la baza peste 13.000 de interviuri cu utilizatori din 13 tari din lume si este reprezentativ pentru 400 de milioane de utilizatori