Ubisoft Romania are in prezent o cota a pietei de jocuri situata intre 20-30%, in special datorita succesului pe care intreaga serie Assassins Creed a inregistrat-o in Romania dar si in intreaga lume. La nivel mondial, seria Assassins Creed s-a vandut in peste 15 milioane de unitati. In privinta distributiei jocurilor pe platforme, lider este PC-ul cu 60%, urmat de PS3 cu 20-25% si de Xbox, Wii si platformele mobile.

Cel mai recent joc lansat de Ubisoft in Romania este Driver: San Francisco. Compania estimeaza ca jocul, lansat oficial in tara noastra pe 7 octombrie, va inregistra vanzari cuprinse intre 200.000-250.000 unitati.

Povestea Driver: San Francisco se petrece in orasul cu acelasi nume unde un criminal pe nume Charles Jericho se ascunde pe strazile metropolei americane. John Tanner, protagonistul jocului, are ca misiune oprirea acestui raufacator. Actiunea se desfasoara la volanul celor peste 130 de masini pe care Tanner le poate conduce pe o harta cu suprafata totala de 321 de kilometri patrati.

Pretul in Romania variaza in functie de platforma disponibila: 129,9 lei (PC), 219,9 lei (Wii) si 259,9 pentru consolele PS3 si Xbox.

Jocul a fost realizat timp de aproximativ 4 ani in studiourile Reflections din Newcastle, un satelit al companiei Ubisoft din Marea Britanie.

Citeste si:

Pe lista jocurilor produse si dezvoltate de compania franceza se mai numara seriile FarCry, Prince of Persia, Tom Clancy’s (Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbow Six), H.A.W.X. si multe altele.

Aparuta in 1992 si avand numai cinci angajati, Ubisoft Romania numara in prezent 1000 de angajati, atat in departamentele de game testing cat si in cele de productie si suport. In ultimul an grupul francez a angajat nu mai putin de 200 de persoane in cele trei departamente cheie.

La nivel mondial, Ubisoft detine studiouri in 17 tari si in alte 28 de tari sunt prezente subsidiare ale companiei. Batalia pentru suprematie pe piata producatorilor si dezvoltatorilor de jocuri se duce cu grupurile americane Activision si Electronic Arts.


Foto: gamespot.com