In cel de-al doilea trimestru fiscal, livrarile de PC-uri ale Lenovo in intreaga lume au crescut cu 35,8% comparativ cu anul precedent, de sapte ori mai mult decat rata de crestere a industriei de PC-uri de 5,0% la nivel global pentru aceeasi perioada. Acesta este cel de-al zecelea trimestru consecutiv in care Lenovo creste mai rapid decat industria si cel de-al optulea trimestru consecutiv in care Lenovo a avut cea mai rapida crestere in randul primilor patru furnizori de PC-uri.

Cu un accent continuu pe crestere echilibrata in toate pietele, liniile de produse si segmentele de clienti, vanzarile consolidate pentru cel de-al doilea trimestru fiscal au crescut cu 35,2% comparativ cu anul precedent, pana la valoarea record de 7,8 miliarde USD. Lenovo a inregistrat si cea mai mare cota de piata trimestriala la nivel global din istoria sa, de 13,5* procente si a castigat puncte procentuale in China, in pietele mature si pietele emergente deopotriva.

Profitul brut al Lenovo in cel de-al doilea trimestru fiscal a crescut cu 59,8% comparativ cu anul precedent, la 948 milioane USD, cu o marja bruta de 12,2%. Profitul din exploatare pentru cel de-al doilea trimestru a fost de 166 milioane USD, o crestere de 55,3% fata de cel de-al doilea trimestru al anului trecut. Venitul inainte de impozitare al Lenovo in cel de-al doilea trimestru a ajuns la 165 USD milioane, in crestere cu 62,3% fata de anul precedent.

Venitul net pe actiune de baza pentru cel de-al doilea trimestru fiscal a fost de 1,41 centi US, sau 10,99 centi HK. Rezervele nete de numerar la 30 septembrie 2011 totalizau aproximativ patru miliarde USD. Consiliul de Administratie a declarat un dividend intermediar de 3,8 centi HK pe actiune.

Citeste si:

In doar doua trimestre, Lenovo a urcat de pe pozitia a patra pe pozitia a doua in ceea ce priveste furnizarea de PC-uri in lume. “Am obtinut o crestere echilibrata in toate pietele, categoriile de produse si regiunile geografice. In China, am continuat sa ne marim avansul, in timp ce pe pietele emergente am crescut cu peste trei ori rata de crestere a pietei. Incluzand integrarea de succes a companiilor NEC si Medion pe pietele mature, am inregistrat pentru prima data o cifra de afaceri mai mare decat cea de pe piata chineza. Profitabilitatea nu doar a crescut substantial, dar acest lucru s-a intamplat cu cote de piata record,” a declarat Yang Yuanqing, CEO Lenovo.

Lenovo este o companie de tehnologie personală cu o valoare de piaţă de 21 miliarde $ si cel de-al doilea furnizor de computere personale din lume, care deserveste clienti in peste 160 de tari.

Sursa foto: Lenovo