Vedeti mai jos reducerile la cateva dintre companiile care vor avea astfel de promotii:

.ro si :

Reducerile care fi valabile si in weekend vor ajunge pana la 60%, in cazul multor produse. Astfel, clientii vor putea achizitiona frigidere cu 500 de lei, masini de spalat cu 700 de lei, camere foto cu 150 de lei, precum si televizoare LED si 3D cu reduceri de pana la 50%. Toate ofertele vor fi facute publice vineri. Reducerile vor fi la peste 30.000 de produse.

"Prin aceasta actiune, eMag si Flanco vor creste nivelul intregii piete electro-IT cu 10 milioane de euro. Evenimentul va atrage serios atentia consumatorilor spre piata de electro-IT din Romania si va genera schimbari de comportament in randul acestora, determinandu-i pe multi sa isi reinnoiasca televizoarele, calculatoarele sau electrocasnicele desi nu aveau in plan acest fapt", a declarat , presedintele Asesoft Distribution, grupul de companii din care fac parte eMag si Flanco.

Retailerul, parte din grupul Fit Distribution, va oferi intre 25 si 27 noiembrie, reduceri de pana la 3.000 de lei la toate categoriile de produse. Toate comenzile vor fi onorate in limita stocului disponibil al magazinului si al furnizorilor.

Citeste si:

Evomag

Reducerile vor incepe la ora 8 dimineata vor ajunge pana la 50%, potrivit blogului lui Liviu Taloi, consultant in comert electronic.

Koyos.ro

Va avea o oferta afisata pe site (in cadrul unei sectiuni dedicate), incepand cu ora 6:00. Promotia va dura pana la ora 23:59 si va cuprinde reduceri la peste 100 de produse. Produsele markate cu “K” vor beneficia de livrare gratuita in Bucuresti sau in tara. Diferenta este ca in Bucuresti, echipamentele comandate pana in ora 16:00 vor fi livrate in aceasi zi.

() este prima vineri dupa Ziua Recunostintei si marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun in SUA. De obicei, aceasta este si una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Denumirea provine din Philadelphia, unde era folosita pentru a descrie traficul extrem de dificil creat dupa Ziua Recunostintei. In prezent, termenul are conotatii economice intrucat in aceasta perioada retailerii se asteapta sa intre “pe negru”, adica sa aiba profit, in comparatie cu “pe rosu”, adica pierderi.