"In urma cu doi ani, exista o graba uriasa. Toata lumea se grabea sa-si deschida un magazin online, sa-si aduca clienti si sa incarce cat mai multe aplicatii. Era un joc al numerelor”, a explicat Wrigley, in cadrul unei conferinte RoNewMedia, potrivit Mediafax.

Numarul magazinelor online a explodat odata cu lansarea App Store-ului, magazinul online al Apple. In 2011 ritmul de aparitie a platformelor noi s-a redus, iar jucatorii din industrie au inceput sa fie preocupati de calitatea si functionalitatea acestor aplicatii. "Nu mai este vorba de volum. Nu mai este vorba despre a aduce un numar cat mai mare de aplicatii in aceste magazine", a explicat reprezentantul Orange, potrivit gandul.info.

Reorientarea industriei s-a produs in conditiile in care 1% dintre dezvoltatorii de aplicatii disponibile in App Store ajung chiar sa faca bani din produsele lor.

Citeste si:

"Noi credem ca fiecare client este indreptatit sa aiba asteptari in ceea ce priveste calitatea aplicatiilor pe care le descarca", a precizat Wrigley.

De aceea, testarea aplicatiilor va trebui sa devina o componenta esentiala a procesului de dezvoltare, sustine reprezentantul Orange.

"Oamenii nu cumpara tehnologie, cumpara servicii. Este un principiu cunoscut. Daca acest principiu va ghida si dezvoltarea de aplicatii, calitatea acestora va creste", a adaugat Wrigley.