“Anul acesta vizam un avans cu 25% al vanzarilor pana la o cota de piața de aproximativ 5%. Cresterea va fi impulsionata de extinderea portofoliului de produse pe toate segmentele de piata si de noile lansari. In ceea ce priveste piata romaneasca de laptopuri, aceasta va inregistra o crestere moderata pana la finalul primului semestru, iar pana la finalul anului ne asteptam la o evolutie cu 10% in termeni de volum”, sustine Mircea Stoicescu, trade marketing manager al Sony Romania.

Sony se va concentra anul acesta pe vanzarile laptopurilor din gama premium si a celor care sunt comercializate in volume mari.

„Observam o crestere pe segmentul superior de laptopuri, unde se regasesc modele cu cele mai noi tehnologii, dar si noua categorie a ultrabookurilor. Segmentul de peste 2.500 lei reprezinta aproximativ 20% din totalul pietei. In acest sens, ne asteptam ca Romania sa adopte tendinta internationala de orientare catre sisteme ultraportabile”, a declarat Mircea Stoicescu.

Compania japoneza a lansat sapte serii noi de notebookuri in Romania, printre care se afla si primul ultrabook, modelul Vaio seria T, cu un un pret de aproximativ 3.500 de lei.

Citeste si:

"Estimam ca vom vinde peste 500 unitati Vaio T pana la finalul anului", a spus Stoicescu.

Ultrabookul Sony Vaio T are un ecran LED de 13,3 inch cu o rezolutie de 1366x768px, cea mai noua generatie de procesoare Intel Ivy Bridge (i3, i5 sau i7), memorie de 4 sau 8GB si dispune de o carcasa din aluminiu si magneziu. Ca solutie de stocare, Vaio T beneficiaza atat de un hard disk clasic (320GB-540GB) cat si de un SSD Flash Disk (32GB-128GB) si cantareste 1,6 kg.