Aceasta functioneaza pe patru platforme de telefonie mobila: iPhone si iPad, Google Android, RIM Blackberry si Microsoft Windows Phone 7.

Aplicatia este disponibila in 22 de limbi ale UE si vizeaza deocamdata doar transportul aerian si feroviar, urmand ca in 2013 sa fie extinsa si la calatoriile cu autobuzul sau autocarul, precum si la transportul maritim.

„ Cu ajutorul acestei aplicatii, milioane de calatori pot ajunge usor la informatiile potrivite despre drepturile lor de pasager in momentul in care au cel mai mult nevoie de acestea, cand apar situatii neasteptate”, a declarat Siim Kallas, vicepresedinte al Comisiei Europene si comisarul responsabil cu transporturile.

Citeste si:

Pentru fiecare problema potentiala, aplicatia explica drepturile pasagerilor. In cazul in care considerati ca drepturile dumneavoastra nu au fost respectate, aplicatia va indica, de asemenea, pe cine trebuie sa contactati pentru a depune o reclamatie. In timpul unei situatii de urgenta de mare amploare, aplicatia poate, de asemenea, sa afiseze informatii si sfaturi de calatorie puse la dispozitie de Comisia Europeana.

Toti utilizatorii de smartphone vor putea accesa paginile de descarcare pentru toate dispozitivele printr-un cod QR.

Sursa foto: Comisia Europeana