Furnizorul de servicii de televiziune prin cablu, telefonie fixa si Intenet, RCS & RDS, a anuntat o cifra de afaceri pentru anul precent in crestere cu 60% comparativ cu rezultatele din 2004
RCS & RDS a cunoscut in ultimul an o extindere pe plan intern cat si extern atat prin lansarea de noi servicii, cat si prin imbunatatirea celor deja existente. Aceasta tendinta a determinat o crestere a numarului de angajati si implicit si o majorare a cifrei de afaceri.

Cifra de afaceri la finele anului 2005 a fost de 200 milioane de dolari, aceasta inregistrand o crestere exponentiala de 60% fata de cea din 2004 (cifra de afaceri 2004 - 125 milioane USD). In decembrie 2005 numarul abonatilor RDS.Tel ajungea la 350.000, pentru ca la sfarsitul lunii martie 2006 cifra sa depaseasca 400.000 de clienti. O alta crestere importanta a numarului de abonati a inregistrat si serviciul Digi TV. La sfarsitul lui 2005 erau 120.000 de clienti, pentru ca in martie 2006 numarul acestora sa creasca pana la 200.000.

De asemenea, a crescut semnificativ si numarul de angajati. Pana in prezent, la nivel national au fost infiintate peste 100 de puncte de lucru in care isi desfasoara activitatea aproximativ 5000 de angajati.

Obiective pentru 2006

Cota de piata a RCS & RDS a inregistrat anul trecut o crestere semnificativa, pe fiecare segment de serviciu: 25% CaTV, peste 80% Digi TV, 20% Internet, iar telefonia fixa a depasit 9% din piata nationala.

In ceea ce priveste evolutia dina cest an, RCS & RDS isi propune sa puna accentul in continuare pe dezvoltarea gamei de servicii precum si pe cresterea calitatii acestora, prin oferirea de pachete complete si avantajoase pentru consumatori.

De asemenea, un alt obiectiv prioritar il constituie imbunatatirea si alinierea la standarde europene a serviciilor oferite cat si a relatiilor cu clientii.

Conform strategiei de extindere nationala, compania urmeaza sa dezvolte infrastructura proprie si in orasele in care nu este disponibila oferta de servicii pentru piata rezidentiala. Punctual, sunt setate obiective in ceea ce priveste serviciul RDS.Tel - pana la sfarsitul anului 2006 se asteapta atingerea pragului de aproximativ 700.000 de clienti si implicit o crestere a cotei de piata.

In acelasi timp, investitiile se axeaza in continuare pe oferirea pachetului complet de servicii: Telefonie, Internet si Televiziune, furnizate utilizatorului pe aceeasi infrastructura proprietara. Serviciile se adreseaza tuturor segmentelor de utilizatori, atat celor din mediul corporate cat si celor rezidentiali.

Digi TV reprezinta un succes

Imbunatatirea si diversificarea serviciului Digi TV, cel mai de succes serviciu DTH de pe piata romaneasca, este de asemenea unul din proiectele pe care se va pune accent si in 2006. Noutatea acestui an pe partea serviciilor de televiziune consta in lansarea noului sistem de televiziune digitala prin cablu - Digi TV Cablu. Este un serviciu digital destinat clientilor din zonele deja acoperite de retelele de cablu, oferind avantajele tehnologiei digitale si programe in plus.

Serviciul Digi TV Satelit a fost lansat la data de 14 februarie si in Ungaria, unde s-a bucurat de un succes real, la sfarsitul aceleiasi luni numarand deja 10.000 de abonati. In prezent, cifra clientilor s-a triplat, ajungand pana la aproximativ 30.000 de beneficiari.

In viitorul apropiat, Digi TV va veni in intampinarea abonatilor sai cu noi servicii de televiziune digitala precum Pay per View, care va pune la dispozitie un continut bogat de muzica si filme.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri