Astfel, compania ar putea ajunge la aproximativ 3.400-3.500 de angajati.

CGS ofera in 18 limbi straine servicii de help desk corporativ, suport tehnic, externalizarea procesului operational (BPO), atragere de clienti noi, customer care, fidelizare si retentie de clienti. Compania are centre in Bucuresti, Brasov si Sibiu.

Domeniul serviciilor de call center este printre cele mai dinamice de pe piata locala, companiile din acest segment oferind anual sute si chiar mii de locuri de munca. Printre principalii jucatori se numara Geboc (centrul de servicii al HP), Genpact, Wipro Technologies, Ericsson, Oracle, IBM, Telepormance Romania, Competence Call Center sau Stefanini.

Obiectivul CGS Romania este ca pe termen mediu sa devina cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Europa Centrala si de Sud-Est.

Citeste si:

“Directiile noastre strategice de dezvoltare prevad dezvoltarea portofoliului de clienti europeni, in special din Europa Centrala si de Vest, unde consideram ca exista un foarte bun potential de care competentele noastre pot profita. De altfel, recent am inceput sa abordam piata din Ungaria, pentru care avem personal foarte bine pregatit, cunoscator al limbii maghiare si cu care putem raspunde cererii din tara vecina”, a mai spus Sterescu.

Veniturile sunt generate mai ales de clientii din SUA

Cea mai mare parte a veniturilor CGS Romania este generata de clienti din Top Forbes 500 din SUA, clientii americani fiind urmati de cei de pe piata locala. De asemenea, in ultimul timp, compania a inceput sa atraga tot mai multe companii europene.

CGS Romania a avut anul trecut o cifra de afaceri de circa 26,4 milioane de euro si un profit net de 4,4 milioane de euro.

Americanii de la Computer Generated Solutions au intrat pe piata locala in 2006 dupa ce au comparat EasyCall, companie fondata in 2002 de catre Vladimir Sterescu, Sorin Cristescu si Gheorghe Rusu.

CGS este o companie infiintata in 1984 in New York care furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert electronic, consultanta, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicatii software si servicii de training pentru clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.