“Ne-am propus o crestere a afacerilor de 10% in 2012, la circa 9 milioane de euro, dar vanzarile inregistrate in trimestrul al treilea au fost mult sub asteptari, ceea ce a condus la o evolutie a business-ului de numai 6%, de la 8 milioane de euro in 2011 la 8,5 la nivelul anului trecut”, a declarat Simona Decuseara (foto), director de vanzari si marketing Epson Romania, in cadrul unei conferinte.

Potrivit companiei, divizia de imprimante are o pondere de 75% din vanzari, in timp ce proiectoarele reprezinta numai o patrime din totalul afacerilor pe plan local.

“Cea mai mare pondere a vanzarilor este la nivelul partenerilor – care se ridica pana la 70%, in timp ce retailul si comertul online au o pondere de circa 30%”, a mai precizat Decuseara.

Ca si structura de business, ponderea vanzarilor merge cu precadere in zona corporate (70%), 30% fiind reprezentata de clientii home-use.

Planuri pentru 2013

Epson Romania isi propune ca in acest an sa isi consolideze si sa isi extinda reteaua de dealeri si de parteneri.

“Inca nu am stabilit un obiectiv clar in ceea ce priveste vanzarile deoarece pentru Epson, ultimul trimestru al anului fiscal abia se incheie. Piata de profil din acest an nu va aduce schimbari majore, urmand sa ramana la nivelul din 2012”, a mai precizat Simona Decuseara.

Citeste si:

Epson isi pune mari sperante in tehnologia dezvoltata de companie pe segmentul de printing, in special dupa lansarea mai multor modele de imprimante cu sistem de reincarcare, concepute atat pentru utilizatorii individuali cat si pentru IMM-uri.

“Daca la nivelul anului trecut, cand am introdus pentru prima oara pe piata locala noul sistem de imprimare am reusit sa vindem circa 2.000 de bucati, pentru 2013 ne asteptam la o triplare a vanzarilor, la circa 6.000 de unitati”, sustine directorul de marketing si vanzari al Epson Romania.

Noile modele vor fi disponibile de la inceputul lunii februarie, la preturi cuprinse intre 649 de lei si 1.199 lei.

Condus de Seiko Epson Corporation cu sediul in Japonia, grupul Epson numara peste 78.000 angajati in 99 de companii din toata lumea. Compania activeaza in domeniul imaginii prin productia de imprimante, proiectoare si LCD-uri.