Dintre acestia, in jur de 2.300 de persoane lucreaza in domeniul serviciilor de suport, Romania insemnand astfel in jur de 13% din totalul salariatilor din customer service ai Oracle la nivel global. Grupul Oracle are in toata lumea 18.000 de angajati pe segmentul de suport.

„Au fost momente in care in Romania am crescut foarte mult, dar, acum, suntem intr-o etapa de crestere controlata a numarului de angati. Suntem a treia tara ca numar de angajati in EMEA (n.red. Europa, Orientul Mijlociu si Africa) si in primele zece la nivel mondial”, a mai spus managerul.

De asemenea, in centrele de servicii din toata lumea ale gigantului cu afaceri de 37,2 miliarde de dolari anul trecut, angajatii ofera suport in 29 de limbi straine. In cadrul filialei din Romaniei salariatii lucreaza cu 27 de limbi straine.

Desi are aproape 20 de centre de servicii in Bucuresti, conducerea Oracle nu are de gand sa se extinda si in alte orase in urmatoarea perioada.

Citeste si:

„Este decizia companiei de a ramane in Bucuresti deocamdata”, a mai spus Mindrutescu.

In jur de 60% dintre angajatii Oracle Romania lucreaza in zona non-tehnica (facturi, colectarea banilor, analiza de business), iar restul pe segmentul tehnic.

Cresterea numarului de angajati ai Oracle a fost determinata de inaugurarea a numeroase centre de servicii. Primul centru Oracle in Romania a fost infiintat in 2004, iar inainte de deschiderea acestuia compania avea 150 de angajati pe piata locala.

Citeste si: Oracle, cea mai mare companie de soft din Romania, a angajat 900 de oameni in trei ani

Oracle a angajat pe plan local 900 de oameni in trei ani

Oracle a angajat pe plan local 900 de oameni in trei ani