Pe pozitia secunda in top se situeaza modelul Galaxy S4, lansat de producatorul sud-coreean in urma cu aproximativ un an, cu o pondere de 23,8% din numarul total de utilizatori. Topul este completat de alte modele de smartphone-uri care nu fac parte din seria Galaxy, cu o pondere de 10,4%.
Galaxy Note 2, cea de-a doua generatie a telefonului-tableta dezvoltat de catre Samsung ramane cea mai populara phableta din portofoliul producatorului de telefoane mobile, cu o cota de 8,6%, in timp ce Galaxy Note 3 are un grad de penetrare de numai 3,8%. Dupa cum reiese din datele Chitika, prima generatie Galaxy Note are sub 1% din piata smartphone-urilor Samsung de pe acest segment.
Rezultatele obtinute din cercetarea Chitika releva faptul ca populatia si utilizatorii nord-americani nu sunt atat de interesati de smartphone-urile cu dimeniuni mai mari, de genul phabletelor, cat sunt de interesati de smartphone-uri cu dimensiuni de pana in 5 inch.
De asemenea, surprizatoare ramane ponderea ridicata a smartphone-urilor care nu sunt din seria Galaxy, fiind vorba aici in special de modelele entry-level.