Alaturi de 200 de alti pasionati de jocuri, cei doi au participat la hackathon-ul de o zi organizat de catre Electronic Arts, iar echipa lor, numita Bad Donkey Games, a dezvoltat aplicatia “UFOs again”.

Timp de 12 ore, echipe formate din doi pana la cinci programatori au gandit si dezvoltat aplicatii pornind de la cerintele concursului. Aplicatiile castigatoare au fost punctate in functie de originalitate, functionalitate si aspectul de prezentare.

“Initial ne-am inscris gandindu-ne ca este o buna oportunitate sa participam la acest concurs, dar si sa ne distram jucandu-ne. (...) Am facut un mic brainstorming si apoi ne-am apucat de treaba. Jocul are ca tema salvarea planetei de la invazia extraterestra, cu ajutorul unei raze laser care se formeaza atunci cand doua degete ating ecranul”, au declarat cei doi.

Citeste si:

Premiul obtinut de catre acestia consta intr-o vizita la unul dintre studiourile Electric Arts din lume, iar dupa succesul obtinut, cei doi planuiesc sa dezvolte aplicatia pe mai multe nivele.

Dupa succesul obtinut la concurs cei doi planuiesc sa dezvolte aplicatia pe mai multe nivele si va fi disponibila in magazinele virtuale Google Play si App Store.

Stefan Dinca si Sorin Rizea isi doresc sa continue sa creeze jocuri, iar in acest sens au lansat Black Bear Studios, un studio indie care isi propune sa lanseze jocuri distractive si de calitate, intr-o piata care, in prezent, este dominata de jocuri care pun pe primul loc castigul financiar si abia pe locul doi experienta utilizatorului.