Noul portofoliu are la baza conceptul personalizarii pachetelor in functie de dorintele si nevoile specifice ale clientilor. In acest an, UPC a desfasurat un amplu studiu de piata, pentru a afla care sunt nevoile actuale ale consumatorilor si dorintele lor in materie de servicii telecom, iar dorinta de a-si putea configura pachetul in functie de necesitati a fost unanim manifestata de participantii la studiu.

“Nevoile de entertainment si de conectivitate ale familiilor din Romania au crescut exponential in ultimii ani. Noul portofoliu UPC a fost construit in functie de rezultatele unui studiu complex de piata. Pentru consumatori, elementele de conectivitate depasesc acum in importanta pe cele de divertisment.Din perspectiva consumului online de continut (filme, muzica, programe TV, jocuri), in crestere in ultima perioada, consumatorii apreciaza atat viteza, cat si stabilitatea serviciului de Internet. Libertatea de a alege serviciile potrivite si posibilitatea de a configura pachetul sunt doua aspecte extrem de importante pe care noi le punem acum la dispozitia clientilor”, declara Robert Redeleanu, chief marketing officer, UPC Romania.

Cu alte cuvinte, 84% dintre clientii intervievati de UPC spun ca nu vor sa plateasca suplimentar pentru optiuni pe care nu le folosesc si 81% doresc sa cumpere fix ceea ce doresc.

Internet

Pe segmentul internet, UPC anunta lansarea produsului Fiber Power 500 Mbps, disponibil in 8 orase - Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Ploiesti, Iasi, Galati, Constanta si Alba Iulia. De acum clientii pot opta pentru oferte cu viteze incepand de la 60Mbps si pana la 500Mbps.

Televiziune

In ceea ce priveste zona de televiziune, UPC introduce un nou pachet tematic, Smart, destinat familiilor cu copii. Aceasta noua optiune include toate canalele pentru copii si posturile documentare. Odata cu lansarea Smart, portofoliul de optiuni TV suplimentare oferite de UPC ajunge la 9. Totodata, UPC anunta inlocuirea abonamentului TV Familia cu pachetul de televiziune Optim in format digital necriptat. Acest abonament include 51 de canale in format standard si 10 canale in format HD, ce pot fi receptionate fara un echipament de decodare (mediabox).

Telefonie

Noi pachete de telefonie sunt acum disponibile in portofoliul UPC, ele oferind clientilor convorbiri nelimitate in retelele fixe si in retelele fixe si mobile, national si catre destinatii din Europa.

Citeste si:

Noul portofoliu prevede si existenta unor pachete predefinite, pe care clientii si le pot personaliza asa cum doresc. Detalii despre aceste noi pachete sunt disponibile pe www.upc.ro.

Campania de promovare a noului portofoliu ii are ca protagonisti pe membrii familiei Chivu – Cristian, Adelina si cele doua fetite, Natalia si Anastasia. Sub sloganul “Viata cu trei fete”, campania ATL, PR si online va arata cum viata de familie devine si mai frumoasa atunci cand fiecare dintre membrii ei isi poate personaliza timpul petrecut acasa, cu ajutorul serviciilor UPC.

Principalii concurenti ai UPC sunt Romtelecom, RCS&RDS, precum si Orange, Vodafone si Cosmote.