„CGS isi extinde echipa intrucat avem clienti noi si, in consecinta, ne implicam in proiecte noi, pentru care avem nevoie de personal. Printre joburilor scoase la concurs sunt atat locuri de munca nou create, cat si pozitiile ale caror ocupanti ori au promovat ori s-au orientat spre alte domenii. Suntem astfel intr-un proces de recrutare accelerata, un lucru deloc usor avand in vedere competentele lingvistice avansate si ansamblul de aptitudini pe care le cautam", a aratat Vladimir Sterescu, country manager CGS in Romania.

CGS furnizeaza companiilor solutii de outsourcing in 18 limbi straine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii externalizate pe multe verticale de business. In Romania, activitatea CGS este organizata in patru centre, respectiv in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu.
Dintre cele 500 de posturi scoase la concurs de CGS, cele mai multe vor fi in centrele de suport din Bucuresti si Brasov, dar si din Sibiu si Targu Jiu. Candidatii din Bucuresti trebuie sa aiba cunostinte avansate de limba engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, portugheza sau olandeza si, in cazul anumitor proiecte, pe langa acestea, si experienta in domeniul financiar sau tehnic pe zona de IT.

In Brasov, limbile straine cele mai cautate sunt limba engleza, maghiara, franceza, germana, spaniola si italiana, in timp ce, in Sibiu si Targu Jiu, CGS cauta cunoscatori de limba engleza, germana sau franceza. In aceste doua centre, insa, compania scoate la concurs si posturi care nu implica obligatoriu cunoasterea la nivel avanasat a unei limbi straine si care permit angajatilor sa aleaga un program de lucru flexibil de 4 ore, 6 ore sau 8, in functie de optiunile lor.

Cum te poti angaja la CGS

Selectia pentru posturile disponibile se face in urma unei analize a CV-urilor primite la departamentul de resurse umane al CGS, unde sunt selectati candidatii pentru primul interviu, care include teste de verificare a gradului de cunoastere a limbii straine solicitate pentru fiecare pozitie, avand in vedere ca personalul trebuie sa vorbeasca fluent limba postului pe care activeaza; pentru anumite pozitii, primul interviu cuprinde si verificarea cunostintelor tehnice.

„Testarea candidatilor este complexa intrucat ne dorim ca angajatii nostri sa aiba un nivel foarte bun de cunoastere a limbilor straine, care - in functie de fiecare job in parte - trebuie completat de alte cunostinte tehnice sau diferite aptitudini. Criteriile noastre de selectie sunt intr-adevar foarte stricte, dar in Romania exista forta de munca pregatita corespunzator: trebuie doar „sa ne gasim” reciproc", a precizat Vladimir Sterescu. Cei care sunt selectati dupa prima etapa merg apoi in cea de-a doua, in care sunt evaluate aptitudinile de comunicare cu clientii, capacitatea de a raspunde solicitarilor primite de la acestia, abilitatile de negociere, cunostintele tehnice etc- de la caz la caz, in functie de fiecare pozitie.

Citeste si:

Dupa angajare, CGS organizeaza sesiuni de trening de o luna care vor ajuta noii angajati sa inteleaga si sa isi desfasoare activitatea ulterioara in cadrul companiei. "

„Furnizam solutii de outsourcing unor companii de top din SUA si Europa, astfel incat training-urile noastre sunt realizate in colaborare cu companii din domeniile IT si telecomunicatii, banking, online retail etc. Programele de pregatire nu sunt usoare; cei care le parcurg insa au parte de training-uri care le asigura un nivel de competenta la standardele firmelor din Forbes Top 500", a aratat Vladimir Sterescu.

CGS, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu: ce salarii ofera compania

In Romania, CGS are aproape 3.000 de angajati, peste 75% dintre acestia avand varsta medie de 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior, majoritatea vorbind doua - trei - unii pana la cinci limbi straine.

Conform uzantelor din industria de profil, castigul salarial depinde in primul rand de limba in care fiecare angajat isi desfasoara activitatea, precum si de ansamblul competentelor solicitate (tehnice, de negociere etc), asa incat in primul an de activitate veniturile totale lunare (salariu, tichete de masa, bonusuri etc) variaza in general de la venitul mediu brut pe economie pana la peste 1.500 euro brut.

Principalii concurenti ai CGS la nivel local sunt WebHelp sau Blue Point.