Prin aceasta abordare, Stefanini vine in completarea capabilitatilor de suport infrastructura la nivel global, din India si alte locatii.

„Intrarea pe piata europeana a serviciilor avansate de suport IT a reprezentat o decizie strategica pentru Stefanini, iar Romania a fost aleasa datorita faptului ca aici se gaseste cel mai mare centru de suport pe care compania il are in Europa. In plus, piata locala are potential in ceea ce priveste competentele avansate de suport, iar Stefanini poate oferi oportunitati de cariera angajatilor actuali care deja furnizeaza servicii de suport de nivel 1 si 1,5”, a declarat Daniela Vercellino, EMEA Recruitment Manager, Stefanini.

Principalele capabilitati ale echipei de suport infrastructura din Romania includ administrarea de retea si sistem, securitate, consultanta SAP si stocare, iar clientii actuali provin in special din industria chimica.

Citeste si:

Cei 50 de angajati din divizia de suport infrastructura a Stefanini sunt specialisti cu experienta care furnizeaza servicii de suport de nivel 2 si 3. Infiintarea acestei divizii in Romania reprezinta executarea unei strategii pe termen lung, astfel ca Stefanini intentioneaza sa creasca in continuare echipa locala. In acest sens, compania are in prezent deschise 6 pozitii, atat pentru specialisti SAP si administratori de retea, cat si pentru manageri. Candidatii care aplica pentru aceste pozitii trebuie sa aiba experienta solida in domeniu si abilitati tehnice avansate.

In afara de centrul din Romania, Stefanini mai are divizii de suport infrastructura si in centrele din America de Nord si de Sud. In Brazilia este unul dintre cele mai mari centre de suport infrastructura ale Stefanini la nivel mondial.