In cifre, Orange are in prezent peste 110.000 de telefoane asigurate, la un pret pornind de la 2 euro pe luna si care poate ajunge, in functie de valoarea terminalului si a pachetului de asigurare, pana la 7-8 euro/luna. “Asistam la aceasta creste datorita vanzarilor mai mari de smartphone-uri. In prezent, 55% dintre terminalele mobile pe care le vindem sunt smartphone-uri, 45% fiind feature phone-uri”, subliniaza Ducarroz.

Oficialul companiei a facut publica, de asemenea, o informatie interesanta – compania vinde, in medie, lunar, 120.000 de telefoane, dintre care 15-20% (in functie de perioada/lansari etc.) sunt smartphone-uri sub brand propriu, Orange. Cu alte cuvinte, compania vinde, anual, in jur de 1,4 milioane de telefoane, in Romania.

Punand cap la cap informatiile, inseamna ca Orange vinde, in medie, lunar, circa 66.000 de smartphone-uri. “Vanzarea de smartphone-uri accelereaza, din multiple motive – tehnologii din ce in ce mai bune, preturi din ce in ce mai bune, parintii le dau copiilor smartphone-uri mult mai repede, de la varste mai mici; totodata, Orange ofera preturi foarte bune la bundle-uri, abonament+telefon, motiv pentru care creste si ponderea postpay-ului”, subliniaza directorul comercial al Orange.

Citeste si:

Capacitatea retelei va creste in aceasta vara in Bucuresti cu circa 50%, facand parte dintr-un plan mai mare pentru a extinde acoperirea retelei si in alte localitati din tara, a mai spus Julien Ducarroz.

In prima jumatate a acestui an, Orange Romania a inregistrat venituri totale de 453,9 milioane de euro, dintre care 232,8 milioane de euro au fost obtinute in al doilea trimestru. Veniturile au inregistrat o crestere de 6,4% fata de al doilea trimestru al anului 2014 in baza comparabila. La 30 iunie 2015, compania avea 10.205.000 de clienti.

Principalii concurenti ai Orange Romania sunt Vodafone, Telekom, precum si RCS&RDS si UPC Romania.