Anuntul de miercuri vine ca urmare a deciziei France Telecom ca de la 1 iunie sa extinda marca Orange asupra tuturor serviciilor sale de comunicatii de afaceri la nivel mondial, reunindu-le in Orange Business Services.
Entitatea nou creata va oferi un portofoliu complet de pachete de servicii integrate, care vor include atat comunicatii fixe, cat si cele mobile de voce si date, servicii de retea, servicii de administrare a echipamentelor si IT, precum si solutii de externalizare. France Telecom preconizeaza ca la nivel global aceasta va furniza peste 20% din cifra de afaceri a grupului.
Initiativa France Telecom de a reuni serviciile destinate mediului de afaceri sun un singur brand vine in intampinarea unei cerinte a pietei, companiile cautand un furnizor unic, capabil sa le raspunda la toate problemele de comunicatii, a declarat citat de NewsIn, Tiberiu Sandu, director Orange Business Services si director general al Equant Romania.
Orange Romania era la mijlocul anului cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, cu 7,2 milioane de clienti. Principalii sai rivali, Vodafone Romania si Cosmote Romania, aveau la aceeasi data 6,74 milioane, respectiv 532.000 de clienti.
Operatorul mobil a anuntat venituri de 504 milioane de euro pentru primele sase luni ale anului, in crestere fata de cele 406 milioane de euro obtinute in perioada similara a anului precedent.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: