“Pentru a ne sustine clientii in tranzactiile online pe care le fac, fie ca este vorba despre achizitia unui produs, fie ca este vorba despre plata facturilor…unul dintre lucrurile pe care ne concentram este sa mutam clientii si sa dam incredere in zona aceasta de mobil”, spune Paesen.

Vanzari de servicii mai bune si mai multe facturi achitate online, pe mobil

El a declarat ca tranzactiile online ale Vodafone urmeaza doua trenduri: faptul ca tot mai multi clienti se orienteaza catre servicii si produse mai bune si cresterea numarului de facturi achitate de pe dispozitive mobile.

“Vedem tot mai multe vanzari de servicii sau produse mai bune. Am lansat recent posibilitatea ca utilizatorii nostri sa isi reinnoiasca serviciile cu serviciile noi pe care le furnizam. Si observam o crestere in aceasta zona. Este o tendinta pe care vom continua sa o sustinem foarte mult. Ne dorim ca oamenii sa aiba incredere in vanzarile online. Pe de alta parte, daca ne uitam la tranzactiile repetitive, adica la acei utilizatori care intra in contul si aplicatia de mobil, vedem o crestere de la luna la luna a clientilor care isi platesc facturile online. Practic, tot mai multi intra in aplicatia de mobil si folosesc acest mediu. De aceea, ne concentram pe ceea ce am putea oferi clientilor dintr-o perspectiva mobila, vrem sa le dam posibilitatea de a folosi un serviciu end to end prin dispozitivul mobil. Ascultam ce ne zic clientii si am creat unele posibilitati precum aceea de a-si accesa contul si optimiza costurile", afirma managerul pentru digital al Vodafone.

Jeroen Paesen nu a oferit detalii despre cat din vanzarile Vodafone Romania sunt prin intermediul magazinului online Vodafone.ro sau prin dispozitive mobile.

Oamenii au incredere in tranzactiile online pe desktop/PC. Trebuie sa facem acelasi lucru si pentru cele pe mobil

Intrebat cum ar cheltui un buget de 300.000 de euro pentru a creste magazinul online al Vodafone, Paesen a afirmat ca ar investi banii in promovare si pentru a crea incredere in tranzactiile prin dispozitive mobile.

Citeste si:

“Banii i-as cheltui pentru a crea notorietate si pentru a crea incredere in internetul mobil. Multi au incredere in online atunci cand vine vorba despre web-ul de tip PC, dar urmatorul pas este sa facem acest lucru pentru tranzactiile pe mobil. Si, in final, as miza pe intelegerea clientului. Cred ca utilizatorul vrea sa faca mai multe lucruri intr-un mod mai rapid, mai simplu...si in orice moment. Iar aceasta tendinta va creste. Daca ne uitam la alte tari, abilitatea de a face orice, oriunde, este un trend. Iar noi trebuie sa ne adaptam", declara Jeroen Paesen.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania, DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.