Sectiunea va cuprinde cateva mii de titluri de carti.

De asemenea, compania a lansat un program de loializare, intitulat Franc, prin care, la fiecare comanda plasata pe website, cumparatorii vor primi bani pe care ii pot folosi pentru alte cumparaturi pe Clickshop.ro. Pasii de urmat sunt descrisi in platforma online de loializare franc.clickshop.ro. Mai eaxct, cumparatorii trebuie sa se autentifice cu aceeasi adresa de e-mail pe care au folosit-o la plasarea comenzilor pe www.ClickShop.ro, iar apoi, pentru fiecare comanda, primesc automat vouchere valorice pentru urmatoarele achizitii.

Site-ul lansat in aprilie 2011 cuprinde 15.000 de produse din noua categorii. Acesta a inceput cu produse electronice importate din Germania, insa in ultimii ani s-a extins si in zona de produse de modau si pentru copii. De asemenea, a introdus pe site si produse realizate de producatori locali.

Cele mai multe comenzi sunt plasate de barbati (61%), companii (22%) si femei (17%).

Citeste si:

“Barbatii comanda in principal electronice si IT&C, in timp ce femeile comanda electrocasnice, produse electronice. Pe de alta parte, companiile cumpara in principal produse din zona IT”, explica Alina Cazacu (foto).

De asemenea, majoritatea comenzilor sunt plasate online, proportia acestora fiind de 82%. Pe de alta parte, 15% dintre comenzi sunt plasate prin telefon, iar restul de 3% prin alte mijlocace

Femeile plaseza comenzi in principal online, barbatii la fel, dar intr-un procent mai mic. Companiile plaseaza comenzi in principal prin telefon.
45% dintre clienti revin a doua oara pe platforma, iar orasele din care se fac cele mai multe comenzi sunt Bucuresti (30%), Cluj, Iasi & Timisoara