Clickshop.ro, magazinul online al operatorului de telecomunicatii Telekom Romania, va introduce in curand o sectiune de carti, dupa ce in toamna anului trecut a introdus categoria de fashion si cea de produse pentru copii, a declarat pentru wall-street.ro, Alina Cazacu, senior manager non-core e-activities Telekom Romania.

Sectiunea va cuprinde cateva mii de titluri de carti.

De asemenea, compania a lansat un program de loializare, intitulat Franc, prin care, la fiecare comanda plasata pe website, cumparatorii vor primi bani pe care ii pot folosi pentru alte cumparaturi pe Clickshop.ro. Pasii de urmat sunt descrisi in platforma online de loializare franc.clickshop.ro. Mai eaxct, cumparatorii trebuie sa se autentifice cu aceeasi adresa de e-mail pe care au folosit-o la plasarea comenzilor pe www.ClickShop.ro, iar apoi, pentru fiecare comanda, primesc automat vouchere valorice pentru urmatoarele achizitii.

Site-ul lansat in aprilie 2011 cuprinde 15.000 de produse din noua categorii. Acesta a inceput cu produse electronice importate din Germania, insa in ultimii ani s-a extins si in zona de produse de modau si pentru copii. De asemenea, a introdus pe site si produse realizate de producatori locali.

Cele mai multe comenzi sunt plasate de barbati (61%), companii (22%) si femei (17%).

“Barbatii comanda in principal electronice si IT&C, in timp ce femeile comanda electrocasnice, produse electronice. Pe de alta parte, companiile cumpara in principal produse din zona IT”, explica Alina Cazacu (foto).

De asemenea, majoritatea comenzilor sunt plasate online, proportia acestora fiind de 82%. Pe de alta parte, 15% dintre comenzi sunt plasate prin telefon, iar restul de 3% prin alte mijlocace

Femeile plaseza comenzi in principal online, barbatii la fel, dar intr-un procent mai mic. Companiile plaseaza comenzi in principal prin telefon.
45% dintre clienti revin a doua oara pe platforma, iar orasele din care se fac cele mai multe comenzi sunt Bucuresti (30%), Cluj, Iasi & Timisoara

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri