Lansat in iulie 2015, serviciul PostCollect, apartinand Postei Romane, a castigat in cadrul galei Curier and Postal Services Romanian Awards - 2016 premiul pentru cel mai inovativ produs al anului. Este drept, serviciul PostCollect a fost sprijinit, intens, de liderul pietei de eCommerce, eMag.

Anul acesta, Posta Romana a testat, in premiera, serviciul PostCollect, cu ocazia Black Friday – alaturi de eMag.

„Numarul mare de clienti ai celui mai mare retailer online, care au ales ca livrarea produselor comandate sa fie facuta prin intermediul serviciului PostCollect, a dovedit ca acesta raspunde atat unei asteptari generale a pietei magazinelor online, care urmaresc calitate si servicii de livrare la costuri accesibile, cat si schimbarii comportamentale a clientilor care isi doresc o alternativa mai comoda la livrarea prin curier rapid, in care ei sa detina controlul livrarii comezii facute pe magazine online. Prin vasta sa retea de subunitati si prin cea mai mare acoperire la nivel national, Posta Romana reprezinta, deci, o alegere fireasca”, considera oficialii Postei Romane.

„Cresterea constanta a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, in doar un an si jumatate de la lansare, a dus la extinderea acestui produs, ajungand, in prezent, in peste 200 de oficii din Bucuresti si tara. Dezvoltarea parteneriatului cu cel mai mare retailer online va continua si in 2017 si, totodata, atentia noastra se indreapta si catre alti jucatori importanti din piata de e-commerce pe care ne propunem sa ii transformam in clientii nostri pe termen lung. In acest scop, estimam extinderea prezentei acestui produs in 800 de oficii, incepand cu anul urmator. Acesta este un pas decisiv pentru furnizarea de servicii de livrare pentru piata e-commerce”, a declarat Alexandru Petrescu, directorul general al Postei Romane si castigator, in cadrul aceleiasi gale, al premiului „Managerul anului 2016 in sectorul de curierat si servicii postale”.

Gala Curier and Postal Services Romanian Awards –este organizata de Govnet, aflandu-se deja la cea de a treia editie.

Cele opt premii acordate in cadrul evenimentului au fost:

1.MANAGER OF THE YEAR IN COURIER & POSTAL SERVICES - Castigator: Alexandru PETRESCU, CEO Posta Romana;
2.MOST INNOVATIVE COURIER & POSTAL SERVICE - Castigator: PostCollect - Posta Romana.
3.BUSINESS GROWTH OF THE YEAR - Castigator: Nemo Express;
4.INVESTMENT OF THE YEAR - Castigator: DPD Romania;
5.BEST WEBSITE - Castigator: FAN Courier ( in anul 2015, operatorul national de servicii postale a fost castigatorul acestui premiu, iar anul acesta a fost printre cei nominalizati);
6.SOCIAL IMPACT PROGRAM OF THE YEAR - Castigator: DHL;
7.CAR OF THE YEAR FOR COURIER & POSTAL SERVICES - Castigator: Ford;
8.COURIER & POSTAL SEVICES COMPANY OF THE YEAR - Castigator: FAN Courier.

Membrii juriului: Marian Seitan - Fondator Mediapost Hit Mail, Gabriel Ghita - Manager de dezvoltare MasterCard Europe, Alin Stanciu - Fondator si CEO FashionUp, Daniela Buhus - expert tranzactii, Liviu Taloi - Comunity Manager GPeC, Adrian Ion - Manager General GovNet

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri