Operatorul elen de telefonie mobila Cosmote estimeaza ca pana in 2008 va obtine profit in Romania si are planuri de investitii de peste jumatate de miliard de euro pentru piata romaneasca in urmatorii trei ani, a spus la Atena, Evangelos Martigopoulos, CEO al grupului Cosmote.

Cosmote Romania a afisat, in primele noua luni ale anului, pierderi nete de 66,2 milioane euro datorita investitiilor in dezvoltarea retelei. Operatorul de telefonie mobila a inregistrat in acelasi interval venituri de 26,5 milioane de euro, anunta NewsIn.

Investitiile grupului elen in Romania se vor ridica la aproximativ 500 milioane euro pe o perioada de trei ani, conform planurilor prezentate de oficialii companiei.

Cosmote Romania a investit in ultimul an peste 220 milioane euro si a reusit sa-si extinda acoperirea retelei la aproape 92% din populatie si 76% din teritoriu.

Compania va intra in Romania si cu servicii dedicate companiilor si va "forta" cresterea serviciilor post-piata.

Principala tinta a grupului Cosmote este sa aiba in 2009 cu 50% mai multi clienti in sud-estul Europei, mai exact sa ajunga la 15 milioane de clienti in Grecia, Bulgaria, Romania, Macedonia si Albania.

Numarul clientilor Cosmote Romania a crescut cu 138.000 in trimestru trei si a atins aproape 670.000 la sfarsitul lunii septembrie. Operatorul are in prezent 4,3% din piata telefonie mobila care este dominata de Orange Romania si Vodafone Romania care au impreuna aproape 95% din piata.

Numarul total de utilizatori ai Grupului Cosmote in cele 5 tari in care este prezent se ridica la circa 10 milioane de utilizatori, in crestere cu peste 26% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri