Comertul electronic urmeaza tendinta initiata de YouTube, punand la dispozitia utilizatorilor platforme video pentru demonstratii de produse, pentru critici sau laude si chiar pentru postarea de mesaje sentimentale.
In acest moment nu se cunosc implicatiile de ordin financiar ale inregistrarilor postate pe site-uri precum 1-800- Flowers.com, Buy.com, Blendtec.com, nu se stie daca vor duce la cresterea traficului sau a vanzarilor pe termen lung.

Jim McCann, CEO-ul companiei 1-800-Flowers, un jucator important pe piata online, a anuntat initierea a doua proiecte legate de gazduirea unor filme postate de utilizatori. Este vorba de serviciul intitulat Video Valentine, prin intermediul caruia cei care intra pe site pot incarca fotografii, scrie mesaje si alege diverse elemente de grafica si teme muzicale, care ulterior vor fi combinate intr-un clip de 60 de secunde. Site-ul ofera posibilitatea trimiterii acestor clip-uri gratuit, dupa care angajatii companiei le verifica astfel incat sa poata fi postate pentru a le face publice.

Utilizatorii vor avea posibilitatea, in urmatoarele luni, sa posteze filme de orice marime, este ceea ce promite Jim McCann, in prezent site-ul colaborand cu YouTube pentru gazduirea fisierlor video mari, prin intermediul initiativei Reconnections. Acesta sustine chiar ca va integra cele mai populare filmulete intr-un spot televizat.

In mod ironic, tehnologia este cea utilizata in prezent pentru a personaliza relatia companie-client, un obiectiv absolut in evolutia oricarei firme.

Si alte site-uri, precum cel al retailer-ului de produse sportive pentru domeniile golf si tenis - Golfsmith.com, atrag inregistrari in care sunt prezentate opiniile si sugestiile utilizatorilor.

Insa pentru cel putin o companie, aceste filmulete create de oameni obisnuiti au condus la o explozie masurabila in termeni concreti 11 milioane de accesari pentru 30 de filme. Blendtec, producatoare si distribuitoare de blendere, a postat - pe site-ul propriu WillItBlend.com si pe YouTube - anul trecut imagini care-l infatisau pe CEO-ul Tom Dixon amestecand diferite obiecte, inclusiv lemn, marmura si chiar iPod-ul personal.

Succesul extraordinar al acestei initiative a cunoscut si efecte secundare, anumite persoane recurcand la regizarea unor clipuri mai dure, aproximativ 600, care infatiseaza scene sangeroase.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri