Cosmote Romania a lansat serviciul de mesagerie multimedia (MMS), care ofera clientilor posibilitatea de a trimite si primi mesaje care contin imagine, muzica si text, informeaza un comunicat al operatorului mobil.

In primele doua luni de la lansarea serviciului, utilizatorii Cosmote vor putea trimite mesaje multimedia la un pret special, identic cu cel al unui mesaj text, respectiv 0,05 euro in retea.

Incepand cu 8 aprilie, clientii operatorului au posibilitatea de a continua sa trimita mesaje MMS la acelasi tarif, daca activeaza o extraoptiune, la pretul de 1,5 euro/luna, cu TVA inclus.

Lansarea serviciului MMS face parte din strategia companiei de diversificare a portofoliului de servicii cu valoare adaugata pentru clientii Cosmote, a declarat Adrian Florea, manager dezvoltare produse si servicii in cadrul companiei.

Dupa lansarea serviciului MMS, Cosmote pregateste o serie de servicii si aplicatii cu valoare adaugata impreuna cu furnizori de continut renumiti pentru a crea aplicatii exclusive ce au la baza tehnologia MMS, au mai declarat reprezentantii companiei.

In prezent, aproape 92% din populatie are acces la reteaua Cosmote, care acopera teritoriul national in proportie de 72%, in urma unor investitii de peste 220 de milioane euro, au declarat recent reprezentantii companiei. Operatorul de telefonie mobila a anuntat ca va continua planul de investitii de 450 milioane de euro pentru primii trei ani de operare.

Majoritatea bazei de clienti a Cosmote Romania este compusa din utilizatori de servicii preplatite, pe baza de cartela (circa 83%), ca urmare a ofertelor companiei pe acest segment, se arata intr-un comunicat al operatorului.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri