Cosmote si Romtelecom ar trebuie sa ajunga in cel mult doi ani operatorul numarul unu pe segmentul fix-mobil, dar si in privinta serviciilor de comunicatii si tehnologie, a declarat Nikolai Beckers, seful celor doua companii, in cadrul unei conferinte de presa de lansare a noului portofoliu de abonamente al Cosmote.

“Strategia noastra este sa ajungem operatorul numarul unu in convergenta fix-mobil si la fel pe servicii integrate de comunicatii si tehnologie (ICT). Vrem sa fim o singura companie, cu o cifra de afaceri care sa straluceasca si nu avem sa ajungem la acest obiectiv in foarte multi ani, ci pana in 2015”, a explicat Beckers.

Romtelecom si Cosmote, companii detinute de grecii de la OTE si indirect de grupul german Deutsche Telekom, au lansat in ultimii cinci ani tot mai multe oferte comune, pentru a le fi mai usor sa isi retina clientii, dar si sa atraga utilizatori noi.

Cea mai noua actiune a Cosmote, al treilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, cu 6 milioane de clienti, este schimbarea completa a portofoliulu prin introducerea a trei oferte care sa le inlocuiasca pe cele actuale.

Noile oferte denumita Cosmote Free au preturi intre 8,8 euro si 31 de euro (cu TVA) si pun accentul pe internet, toata cele trei abonamente incluzand trafic nelimitat. De asemenea, acestea contin minute si sms-uri nelimitate in retea si apeluri nelimitate catre Romtelecom, iar minutele si cele internationale (din zona 1) sunt reportabile de la o luna la alta. Zona 1 se refera la Grecia, Albania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru si Macedonia.

“Comunicarea nelimitata devina accesibila tuturor romanilor”, a afirmat Mathias Hanel, director comercial al Cosmote si Romtelecom.

Noua oferta a Cosmote concureaza cu abonamentele Vodafone Red, prin care Vodafone Romania, al doilea operator de telecom de pe piata locala, ofera convorbiri si mesaje text nelimitate, in orice retea nationala si pana la 4GB de trafic de date la preturi intre 29 si 65 de euro.

Nikolai Beckers: Am simplificat oferta, pentru ca daca nu esti specialist, risti sa te pierzi in atat de multe oferte

Cele trei abonamente (Cosmote Free S, Free M si Free L) le vor inlocui pe cele actuale. Insa din portofoliul valabil pana acum vor mai ramane cateva abonamente speciale, printre care si Cosmote Alaturi de tine.

Noul portofoliu include mai multe oferte de smartphone-uri care au preturi de un euro.

“Acum un an lansam Cosmote No Limit si marcam un punct de cotitura. Acum, aceasta schimbare aduce un nou punct de cotitura pentru ca introducem comunicare nelimitata in retea, dar si comunicare nelimitata pe internet”, a explicat Gabriel Ionita, manager senior de dezvoltare pentru produse si servicii in cadrul Cosmote Romania.

Clientii isi pot cumula subventia la telefon atunci cand achizitioneaza doua sau mai multe abonamente.In linie cu strategia orientata catre segmentul smartphone, clientii primesc ca bonus mai multe aplicatii mobile in functie de planul tarifar ales.

“Este o oferta pentru care ne-am inspirat din mai multe tari, am incercat sa luam ce este mai bun din alte tari si sa adaptam pentru Romania. Este vorba de o simplificare, pentru ca daca nu esti un specialist in telecom, risti sa te pierzi in atat de multe oferte. Cred ca este un pas inainte”, a explicat directorul general al Cosmote, companie cu afaceri de 463 de milioane de euro anul trecut.

El a mai spus ca schimbarile din portofoliul de consumer vor fi urmate de modificari si pe segmentul de business.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri