Grupul american Apple si producatorul de echipamente de telecomunicatii Cisco au ajuns la un acord privind partajarea marcii "iPhone" pentru produsele acestora, finalizand o neintelegere care ar fi putut ajunge in fata instantelor judecatoresti, reiese dintr-un comunicat comun.

"Conform acestui acord, cele doua companii vor folosi dupa bunul plan marca iPhone pentru produsele lor", subliniaza Apple si Cisco, care vor pune astfel capat actiunilor judiciare aflate in curs, informeaza NewsIn. Cele doua grupuri isi recunosc reciproc dreptul de utilizare a acestei marci, "analizand chiar posibilitatile" de cooperare pentru a extinde "interoperabilitatea" produselor lor.

In final, acest acord se aseamana cu ceea ce dorea Cisco de la inceput, conform presei de specialitate, intentia initiala fiind de a crea o compatibilitate intre cele doua telefoane, iPhone produs de Cisco, specializat in efectuarea de convorbiri telefonice pe internet, si iPhone produs de Apple, care utilizeaza retelele clasice de telefonie.

Grupul Apple, producator al playerului iPod, a creat senzatie odata cu anuntul, din 9 ianuarie 2006, privind lansarea telefonului iPhone, "telefon mobil utilizand reteaua clasica, integrand un player muzical si posibilitatea de navigare pe internet, acest anunt fiind facut fara acordul Cisco, cu care se afla in negocieri de mai multe luni. Cisco depusese o plangere pentru incalcarea drepturilor de autor, avand in vedere ca comercializa un telefon denumit iPhone inca din 2006, specializat in telefonia prin internet.

Cisco a cerut justitiei californiene sa interzica imediat utilizarea de catre Apple a acestei marci. Grupul producator de echipament de telecomunicatii obtinuse dreptul de utilizare a acestei marci in anul 2000, dupa achizitia companiei Infogear, care comercializa produse sub aceasta marca.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri