In luna noiembrie 2005, Lenovo a devenit primul manufacturier de computere personale care a preinstalat Windows pe toata linia sa de produse pentru piata chineza, unde pirateria software este destul de agresiva.

Aceasta intelegere este similara cu una incheiata anul trecut cand valoarea ei a fost de 1,2 miliarde dolari. "Intelegerea de anul trecut a decurs foarte bine”, a precizat un reprezentant al Lenovo.

Lenovo, una dintre importantele companii chinezec care se lupta sa devina un brand international puternic, este dominant pe piata Asiatica, mai putin Japonia, dar in acelasi timp face fata unei competitii putenice din partea Dell Inc. si Hewlett-Packard.

Pe piata romaneasca, Lenovo iese cu o noua serie de notebook-uri, ThinkPad, primul notebook ThinkPad T61 cu ecran lat de 14 inci si primul notebook din Seria R cu ecran lat, notebook-ul R61 cu ecran de 14 inci. Noile modele sunt echipate cu cele mai recente inovatii Lenovo, printre care carcasa Top Cover Roll Cage pentru o durabilitate excelenta, sistemul imbunatatit pentru administrarea functiei de racire si a consumului eficient de energie, capacitatile superioare de conectivitate wireless cu Ultra Connect II si o durata prelungita de viata a bateriei, datorita optiunii Battery Stretch.

Citeste si:

Tot astazi, Lenovo a mai prezentat si notebook-ul Lenovo 3000 N200 cu ecran lat de 15 inci, care ofera capacitati excelente de conectivitate si grafica, fiind dotat cu cea mai recenta tehnologie Intel Centrino Duo.

“Tehnologiile pe care le-am conceput si integrat in noile noastre notebook-uri ThinkPad reprezinta cele mai performante tehnologii Lenovo in actiune,” a declarat Peter Hortensius, senior vice president, Notebooks, Lenovo. “Aceste imbunatatiri realizate in ceea ce priveste durabilitatea, fiabilitatea si conectivitatea wireless se adreseaza unor cerinte esentiale ale utilizatorior, oferindu-le acestora o experienta de operare mai placuta si mai productiva. Cu ajutorul celor mai recente tehnologii de la Lenovo, continuam sa stabilim noi standarde pentru inovatie si fiabilitate.”

Formata in urma achizitionarii de catre Lenovo Group a fostei Divizii de Personal Computing a IBM, compania dezvolta, creeaza si lanseaza pe piata mondiala produse si servicii de tehnologie fiabile, sigure si usor de utilizat. Lenovo detine importante centre de cercetare in Yamato – Japonia; Beijing, Shanghai si Shenzhen – China; Raleigh – Carolina de Nord.